Klub Diana články o hubnutí, účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy

Skupinové hubnutí

Internetové hubnutí

Cvičení

Fit Bodystyling

Pilates

Zum Light

Power jóga

Psychologická poradna

Jak se stát lektorkou

Články

BMI

Kontakt

PhDr. Zdeňka Sládečková

MUDr. Petr Sládeček

 
Klub Diana účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy
Klub Diana
články o hubnutí
 
Klub Diana - články o hubnutí

Články o hubnutí.
Boj s kilogramy v klubu Diana!

 

Boj s kilogramy prohrává v tuto chvíli mnoho dalších lidí. Lékaři mluví o celosvětové pandemii obezity a bijí na poplach zejména kvůli zdravotním následkům.

Kilogramy mohou ničit i lidské vztahy, rodinu dětem, životní pohodu a štěstí. I když to vypadá povrchně, je nutné přijmout fakt, že je jakási nepsaná norma, ve které jsme se svou hmotností pro své okolí i partnery přijatelní.

Přečtěte si více o těchto problémech - Přehled článků.

 

Klub Diana - PhDr. Zdeňka Sládečková

Kouzelná dětská snídaně

 

Tajemstvím každého úspěšného dne je snídaně. O důležitosti snídaně mluvili již naše babičky a dědečkové. Svým dětem i vnoučatům radili: „Pořádně se nasnídej, ať máš dost síly na celý den. Snídaně je základ.“ Ač se tyto věty zdají staré, je v nich mnoho pravdy. A za pravdu jim dávají i nejrůznější studie.

 

Snídaně je prvním hlavním jídlem dne, která dodává potřebnou energii, živiny a současně si s ní zpříjemňujeme den již od jeho samého začátku. Kromě toho se dosti významně podílí na našem soustředění, dobré výkonnosti i prevenci obezity.

Tak jak je důležitá snídaně pro dospělé, o to důležitější je pro děti. Vždyť výživa v dětství a dospívání významně ovlivňuje naše budoucí zdraví. Proto bychom se měli dětem ráno zvláště věnovat, tím že jim připravíme snídani i svačinku. Mezi vhodné potraviny patří celozrnné pečivo, müsli , jogurty, mléka, tvrdé a přírodní sýry, ovoce, zelenina, tvarohové pomazánky, máslo, med, ovocné pomazánky… z toho všeho může dítě načerpat dostatek energie pro svůj denní start.

Jak si ulehčit přípravu snídaně pro děti? Řešení nabízí Dětské müsli , které je na trhu naprostou novinkou. Dětské müsli www.zdravyzivot.com je celozrnný výrobek vyrobený z neobroušených ovesných vloček a lupínků a ochucený o ovocné a mléčné kousky.

U Dětského müsli byl kladen důraz na suroviny přírodního původu, neobsahuje konzervanty, umělá barviva ani tolik nebezpečné trans mastné kyseliny. Dětské müsli se orientuje také na potřebnou porci dítě. V jedné krabičce naleznete 5 sáčků = porcí po 35g, což usnadňuje přehled o zkonzumovaném množství. Výrobek je navíc obohacen o dva velmi důležité minerály vápník a železo. Vápník tělo potřebuje pro výstavbu pevné kostry i k ovlivnění svalové kontrakce a železo je velmi potřebné při přenosu kyslíku a dalších nezbytně důležitých procesů.

Dítě energii získává z výrobku hlavně z celého ovesného zrna, kde je obsažena vláknina, škroby i klíček s kvalitními tuky a spolu s vitamíny a minerálními látkami tvoří chutnou a hodnotnou snídani. Ovesné zrno je také vynikajícím zdrojem rozpustné vlákniny. Její významnou složkou jsou beta glukany, které mají pozitivní vliv na trávení a zajišťují správnou funkci střev. Rozpustná vláknina příznivě snižuje krevní tuky a cholesterol, čímž může přispět ke zmírnění kardiovaskulárních chorob. Rozpustná vláknina může také příznivě regulovat hladinu krevního cukru.

 

Autor: PhDr. Zdeňka Sládečková
Přečteno: 7 551x

Přehled článků

 

Chci si udržet manžela      (přečteno: 60 647x)
Jak řešit noční přejídání      (přečteno: 5 556x)
O otcovském ledovém srdci      (přečteno: 5 355x)
O ohýbání stromku, dokud je ještě mladý      (přečteno: 4 520x)
„Ta tlustá Bára má všechno!“      (přečteno: 5 059x)
Jak se zbavit závislosti na čokoládě?      (přečteno: 5 100x)
Jak bojovat se žravou depresí?      (přečteno: 2 720x)
Jak hubnout se slabou vůlí?      (přečteno: 6 298x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 9 794x)
Máte dostatečnou vůli zhubnout?      (přečteno: 8 147x)
Rychlokurz hubnutí 1. díl      (přečteno: 14 930x)
Rychlokurz hubnutí 2. díl      (přečteno: 10 156x)
Rychlokurz hubnutí 3. díl      (přečteno: 9 037x)
Rychlokurz hubnutí 4. díl      (přečteno: 9 474x)
Rychlokurz hubnutí 5. díl      (přečteno: 8 048x)
Rychlokurz hubnutí 6. díl      (přečteno: 10 128x)
Vysoká škola sebevědomí      (přečteno: 7 165x)
Hodíme se k sobě, miláčku?      (přečteno: 7 068x)
Dokážete sama zhubnout?      (přečteno: 8 709x)
Zdravá strava jako posedlost      (přečteno: 7 222x)
Dieta a úzkost      (přečteno: 8 207x)
Vánoce – postrach nebo posila diety?      (přečteno: 4 679x)
Situace, ve kterých se tloustne      (přečteno: 6 015x)
Obezita jako psychická obrana      (přečteno: 5 089x)
DIETA A TEMPERAMENT      (přečteno: 5 356x)
DIETA A STRES      (přečteno: 5 621x)
Kouzelná dětská snídaně      (přečteno: 7 551x)
Teď zhubněte doopravdy!      (přečteno: 10 643x)
Novoroční týdenní dieta na hubnutí      (přečteno: 5 972x)
Tipy, jak zastavit útoky hladu      (přečteno: 6 296x)
Znáte nejúčinnější formy hubnutí?      (přečteno: 5 891x)
Kdy začít s dietou?      (přečteno: 4 355x)
Proč nejsem víc sebevědomá?      (přečteno: 5 008x)
DIETA A DEPRESE      (přečteno: 6 160x)
Zažeňte podzimní depresi!      (přečteno: 4 981x)
Tátovi jsem se nelíbila      (přečteno: 4 217x)
Máma trpí uklízecí mánií      (přečteno: 5 503x)
Léky na hubnutí      (přečteno: 6 158x)
Desatero zdravého hubnutí      (přečteno: 8 309x)
KILA NAVÍC V MILOVÁNÍ NEVADÍ      (přečteno: 4 288x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 4 528x)
DIETA A IQ      (přečteno: 5 472x)

 

 

nahoru