Klub Diana články o hubnutí, účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy

Skupinové hubnutí

Internetové hubnutí

Cvičení

Fit Bodystyling

Pilates

Zum Light

Power jóga

Psychologická poradna

Jak se stát lektorkou

Články

BMI

Kontakt

PhDr. Zdeňka Sládečková

MUDr. Petr Sládeček

 
Klub Diana účinné hubnutí, dieta, cvičení, zdraví a krása pro ženy
Klub Diana
články o hubnutí
 
Klub Diana - články o hubnutí

Články o hubnutí.
Boj s kilogramy v klubu Diana!

 

Boj s kilogramy prohrává v tuto chvíli mnoho dalších lidí. Lékaři mluví o celosvětové pandemii obezity a bijí na poplach zejména kvůli zdravotním následkům.

Kilogramy mohou ničit i lidské vztahy, rodinu dětem, životní pohodu a štěstí. I když to vypadá povrchně, je nutné přijmout fakt, že je jakási nepsaná norma, ve které jsme se svou hmotností pro své okolí i partnery přijatelní.

Přečtěte si více o těchto problémech - Přehled článků.

 

Klub Diana - PhDr. Zdeňka Sládečková

Desatero zdravého hubnutí

 

1/ S útokem na nadbytečná kila začněte už nyní. Nevěřte tomu, že shodíte 10 kg týden před dovolenou. Uvědomte si, že deset kilo váží roční dítě. Začnete-li nyní a půjdete-li za svým cílem systematicky, možná zhubnete víc, než je vaše předsevzetí, a přitom bez drastického hladovění.

2/ Definitivně se na svá kila naštvěte ! Učiňte pevné rozhodnutí zhubnout do léta potřebný počet kil. Určete si konečný cíl. Postupné cíle jsou jasné – 0,5 – 1 kg týdně dolů. Vyndejte ze šatníku sukni či kalhoty, do kterých se chcete v létě vejít.Každý den si je zkuste obléct.

3/ Označte vše sladké za úhlavního nepřítele, který vám ničí život. Rozhodněte se mu postavit a zvítězit nad svými chutěmi. Před všemi sladkostmi buďte stále na pozoru. Nekupujte je , pokud možno, ani ostatním. Sladké ignorujte !

4/ Prvních 6 týdnů hubnutí vynechejte i ovoce. Je také plné cukru a způsobuje akutní pocity hladu.

5/ Každý den snězte alespoň půl kila zeleniny. Bude-li chladné počasí, jezte ji v teplé úpravě, až se dny oteplí, jezte spíše příjemně osvěživé zeleninové saláty. Jen na ty patří 3-5 kapek olivového oleje pro využití vitamínů v nich obsažených.

6/ Odmítněte mít cokoli společného s oleji, tuky, máslem všemi potravinami, které obsahují. Pokud sáhnete po másle, sáhněte rovnou druhou rukou na své břicho, zadek, stehna, abyste věděli, kam se máslo „uskladní“ když ho sníte.

7/ Chcete-li hubnout rychleji , nesnižujte příjem potravin do hladovky ani pod minimum 4.500 kj denně, ale přidejte obden cvičení, sport, fyzickou námahu v rozsahu alespoň 40 minut. Zdvojnásobíte na 48 hodin spalování tuků.

8/ Vyhněte se bílé mouce a výrobkům z ní. Každá lžíce bílé mouky nebo buchta či koláč je lžička „sádla“ na vašich „mišelinkách“. Tmavému a celozrnnému pečivu však nedávejte vale. Má dobré sytící vlastnosti. Jezte ho hlavně ráno, dodá potřebnou energii.

9/ Pokud znáte svou slabou vůli a malou vytrvalost, nehubněte sami. Jen byste si upevnili pocit vlastní neschopnosti a bezmoci se kil zbavit. Požádejte o podporu a pomoc v podpůrných redukčních klubech. Kurzy jsou osvědčené a nezhubnout , to mezi spolubojovníky nejde. Podpůrné kluby nabízejí i internetovou či korespondenční přátelskou pomoc odborníků.

10/ Za každá zhublá dvě kila si naplánujte nějakou malou odměnu, možná je i malá sladkost nebo jiná laskomina. Lepší jsou květiny – potěší oko i duši. Nečekejte, až vás pochválí okolí. Že hubnete, obvykle totiž pozná až po 5-7 kilech. Hubněte pro sebe, pro svou radost a dobrý pocit.

 

Autor: PhDr. Zdeňka Sládečková
Přečteno: 8 309x

Přehled článků

 

Chci si udržet manžela      (přečteno: 60 647x)
Jak řešit noční přejídání      (přečteno: 5 556x)
O otcovském ledovém srdci      (přečteno: 5 355x)
O ohýbání stromku, dokud je ještě mladý      (přečteno: 4 520x)
„Ta tlustá Bára má všechno!“      (přečteno: 5 058x)
Jak se zbavit závislosti na čokoládě?      (přečteno: 5 100x)
Jak bojovat se žravou depresí?      (přečteno: 2 719x)
Jak hubnout se slabou vůlí?      (přečteno: 6 297x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 9 793x)
Máte dostatečnou vůli zhubnout?      (přečteno: 8 147x)
Rychlokurz hubnutí 1. díl      (přečteno: 14 930x)
Rychlokurz hubnutí 2. díl      (přečteno: 10 156x)
Rychlokurz hubnutí 3. díl      (přečteno: 9 036x)
Rychlokurz hubnutí 4. díl      (přečteno: 9 474x)
Rychlokurz hubnutí 5. díl      (přečteno: 8 047x)
Rychlokurz hubnutí 6. díl      (přečteno: 10 128x)
Vysoká škola sebevědomí      (přečteno: 7 165x)
Hodíme se k sobě, miláčku?      (přečteno: 7 068x)
Dokážete sama zhubnout?      (přečteno: 8 708x)
Zdravá strava jako posedlost      (přečteno: 7 222x)
Dieta a úzkost      (přečteno: 8 207x)
Vánoce – postrach nebo posila diety?      (přečteno: 4 679x)
Situace, ve kterých se tloustne      (přečteno: 6 015x)
Obezita jako psychická obrana      (přečteno: 5 089x)
DIETA A TEMPERAMENT      (přečteno: 5 356x)
DIETA A STRES      (přečteno: 5 621x)
Kouzelná dětská snídaně      (přečteno: 7 550x)
Teď zhubněte doopravdy!      (přečteno: 10 643x)
Novoroční týdenní dieta na hubnutí      (přečteno: 5 971x)
Tipy, jak zastavit útoky hladu      (přečteno: 6 296x)
Znáte nejúčinnější formy hubnutí?      (přečteno: 5 891x)
Kdy začít s dietou?      (přečteno: 4 355x)
Proč nejsem víc sebevědomá?      (přečteno: 5 008x)
DIETA A DEPRESE      (přečteno: 6 159x)
Zažeňte podzimní depresi!      (přečteno: 4 980x)
Tátovi jsem se nelíbila      (přečteno: 4 217x)
Máma trpí uklízecí mánií      (přečteno: 5 503x)
Léky na hubnutí      (přečteno: 6 158x)
Desatero zdravého hubnutí      (přečteno: 8 309x)
KILA NAVÍC V MILOVÁNÍ NEVADÍ      (přečteno: 4 287x)
Jak netloustnout při noční směně      (přečteno: 4 528x)
DIETA A IQ      (přečteno: 5 472x)

 

 

nahoru